Haags bureau Smith Communicatie bekroond met Dutch PR Award

27 June 2024, 11:20 uur
Den Haag & Regio
mainImage
Smith Communicatie
V.l.n.r. Leontine Smith, Madelon de la Haije en Anna Beth Smeltekop.

Het Haagse communicatieadviesbureau Smith Communicatie is in de prijzen gevallen tijdens de Dutch PR Awards. Tijdens een feestelijke uitreiking in Badhoevedorp werd de campagne ‘Mijn Stijl iD’ bekroond als winnaar in de categorie Mode.

In opdracht van voorlichtingsorganisatie Milieu Centraal, lanceerde Smith Communicatie een online training, die als doel heeft om vrouwen bewust minder kleding te laten kopen. "Hoe een goed idee van Milieu Centraal en gedegen PR-executie leidt tot landelijke awareness en hopelijk gedragsverandering", aldus de jury over de campagne.

Directeur Leontine Smith is trots op de erkenning van de Dutch PR Awards. "Deze award is een bevestiging van ons harde werk en onze toewijding aan het creëren van impactvolle PR-campagnes. Onze persoonlijke aandacht richting opdrachtgevers, journalisten en samenwerkingspartners maakt dat we succesvol zijn in wat we doen en ik ben blij dat dit wordt beloond met deze mooie prijs. We willen Milieu Centraal, met in het bijzonder communicatiestrateeg en bedenker van de campagne Anna Beth Smeltekop, bedanken voor het vertrouwen in ons en de fijne samenwerking die heeft geleid tot dit succes."

Senior PR & Communicatieadviseur Madelon de la Haije van Smith Communicatie was ook genomineerd voor een Award als PR-Talent van het Jaar, maar in die categorie won Maud van der Elsen van Team Lewis. Directeur Leontine Smith van het Haagse bureau maakte zelf ook nog kans op een plek in de PR100, maar zag ook daar anderen voorgaan.